۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

می پوکیم

همون روز که گفت از این به بعد بهش می گین سعید طاهری
با خودم گفتم به منم میگن مانی راد یه روزی؟
اما نگفت که بهش بگین
هیچ کدوم کوتاه بیا نیستیم
فکرم می کنه دارم از پولای تو حسابم میخورم
منم دلم براش می سوزه
نمی دونه خیلی وقته میرم سرکار
و پولای حسابمو همون اولا زدم تو یه ماشین مامان و صب تا شب بالا پایین می کنم ایران زمین و فرشته و تجریش و پاسدارانو
*
پیغام پسغام داده بهش بگین بی غیرت به جای اینکه بیای دست زنتو بگیری ببری پیش خودت می فرستیش تو خیابون شعار بده؟
پیغام پسغام دادم بهش بگن وقتی خدا داشت غیرتو تقسیم می کرد،من آخر صف بودم بهم نرسید
*
خبرای شعار دادنا و کتک خوردنامو شنیده
پیغام پسغام داده ازم بپرسن لیاقتت این بود؟همینو می خواستی؟می خواستی اینجا درس بخونی؟حالا برو کتک بخور!
پیغام پسغام دادم آره مهندس،قد اونجا نبودم،همینو می خواستم،لیاقت تو چی؟لیاقت مجید چی؟این بود؟
*
مارال دعوتنامه فرستاده واسم،واسه هردومون من و ملیکا که بریم،اینجا نمونیم تو این اوضاع احوال
بهش زنگ می زنم میگم:که چی؟آخرش چی؟خودمون نباید مملکت داشته باشیم درست درمون؟همین جوریش ماها آدم بده هستیم!بذاریم بریم بگن پسر فلانی در رفت؟
میگه: مگه تو راد نبودی؟حالا شدی پسر فلانی؟پسر بابا!
پدرسوخته خوب مچ آدمو میگیره!
*
کیف می کنم با این مجید شیرازی،همش لم داده رو کاناپه و عرق بهار نارنج می خوره!
هر چی عرق سگی بهش تعارف می کنیم لب نمی زنه لامروت! بد چموشیه لا مصب!
*
چهارشنبه کتک خوردیم
پنج شنبه مسابقه تنیس داشتیم بردیم
جمعه م شاید مردیم
*
پسامسی نوشت:ادامه داستان مسی،مرام معرفت بازیه که نوشتنم نیومد تو این روزگار نامراد!

۵ نظر:

  1. یه لیوان شربت بهارنارنج، با دوبرگ پونه لطفن!

    پاسخحذف
  2. اگه می رفتی تو سپاه!خود به خود می شدی راد
    .
    .
    ملیکا کجا رفته بود دقیقاً؟
    من شهرو زیر پا گذاشتم...اما جز حکومت نظامی چیزی ندیدم!
    .
    .
    همینو می خواستی پسر فلانی؟می رفتی چارقلوها رو می دیدی خب!خیلی بامزه و بانمکن!
    .
    .
    شکر که مجید سالمه...بگیر بخور از اون شربت بهار نارنجا یه ذره عقلت بیاد سر جاش...
    .
    .
    ببخش که نیومدم پنج شنبه
    عمر جمعه به هزار سال می‌رسه...جمعه‌ها غم دیگه بی‌داد می‌کنه

    پاسخحذف
  3. @کرو
    یادت نیس؟تی شرت سبز پوشیده بودم؟
    اساعه خانوم!چیز دیگه میل ندارین؟

    پاسخحذف
  4. @الهه ناز
    در اون سپاهو باید گه گرفت!
    ///
    چه می دونم انقلاب لابد!
    ///
    همینو می خواستم!چارقلوها بیان منو ببین!به من چه که من برم!بزرگ تر کوچیک تری گفتن!
    ///
    آب شنگولی بهتره!عقل می خوام چیکار؟دلم باید شاد باشه که نیس!
    ///
    سه هف سال بیس یه سال!می خوام نیای هیچوخ!
    ///
    گند بزنن به جمعه ها!

    پاسخحذف